Analize

...

Online Shopping – Imagine 2011

    • Profilul demografic al cumparatorilor online;
    • Perceptia asupra canalele de distributie folosite in mediul online;
    • Produsele si serviciile ce sunt achizitionate online;
    • Utilizarea si Perceptia despre modalitatile de plata folosite;
    • Motivatii si bariere pentru efectuarea de cumparaturi online;

 

Cateva concluzii ale studiului realizat in februarie 2012 de Daedalus Milward Brown:

    • “Desi exista usoare diferente demografice, ceea ce face cu adevarat diferenta intre cei care cumpara si cei care nu cumpara online este atitudinea.”
    • “Confortul in procesul de achizitie si pretul produselor sunt principalele motoare in decizia de achizitie online”
    • “Cei care nu achizitioneaza online sau au renuntat sa o faca au doua bariere majore: nu cumpara ce nu vad si nu au incredere sa plateasca cu cardul. Depasirea acestei stari de neincredere este critica pentru cresterea numarului de cumparatori online”
    • “Exista o precautie mare si in randul cumparatorilor online. Faptul ca acestia cumpara doar acolo unde cunosc site-ul si/sau au referinte bune limiteaza frecventa de achizitie, care astfel ramane scazuta. Exista asadar un potential de crestere intensiva a pietei, bazat pe actiunile de branding si comunicare ale magazinelor online mici si medii”

    • “O buna parte din categoriile de produse care se vand online au un public bine definit dupa sex si venitul pe membru de familie, aceasta facand posibila o targetare specifica in campaniile de marketing ale magazinelor online”

Descarca documentele anexate:

Online Shopping – Imagine 2011”
Pentru vizualizarea articolelor prezentate sub forma documentelor PDF anexate, va rugam sa urmati link-ul sau sa salvati fisierul apeland "Save Link As...". Pentru vizualizare veti avea nevoie de o aplicatie de redare a fisierelor PDF. Puteti folosi Adobe Reader disponibil spre descarcare de pe site-ul producatorului: Descarca Adobe Reader