Lideri internaționali din domeniul tehnologiei vin la București
Unii dintre cei mai renumiți lideri din domeniul digital și IT vin toamna aceasta la București. Peste 130 de speakeri internaționali și locali vor urca pe cele 5 scene de conținut din cadrul Internet&Mobile World. Aceștia vor prezenta inovațiile anului în domeniul tehnologiei în 90 de sesiuni de prezentări, studii de caz și workshop-uri, desfășurate pe 5 și 6 octombrie, iar înscrierea pentru eveniment este disponibilă pe site-ul www.imworld.ro.
România – hub regional de tehnologie
Aducând laolaltă peste 4,500 de companii din regiune, România devine pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate soluții digitale prin care afacerile se pot dezvolta. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitală a companiilor, biohacking, realitatea virtuală, realitatea augmentată și inteligență artificială în afaceri, trenduri în hardware, tehnologii mobile și Internet of Things.
Prezent pe Main Stage, Dr. Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer la DIGIWELL va susține o sesiune despre “Internet-of-US”, o idee nouă care presupune că în viitor toate persoanele vor fi conectate prin implanturi de chip-uri în creier. Pentru a demonstra conceptul, speakerul va alege un voluntar din audiență pentru implantarea unui chip NFC/RFID în mână.
2 scene de conținut specializat pentru profesioniștii de marketing și developeri
Două dintre cele cinci scene din cadrul Internet&Mobile World vor avea conținut dedicat profesioniștilor de marketing și developerilor. Marketing Innovation Stage va găzdui workshop-uri și studii de caz ale liderilor internaționali cu experiență în lucrul cu branduri precum Aston Martin, John Lewis, Harley Davidson, Burberry, Ferrari, Adidas șs agenții globale de publicitate. O parte din vorbitorii acestei scene sunt Dom Boyd, Head of Strategy & Planning la ADAM&EVE DDB, Deidre McGlashan, Global Chief Digital Officer la MEDIACOM, John Vary, Innovation Manager la John Lewis și mulți alții. Dr. Jilian Ney, Digital Behavioural Scientist și primul doctor în social media din Marea Britanie va susține și un workshop despre crearea unui conținut de marketing persuasiv.
Pe Dev Stage vor urca profesioniști din domeniile JavaScript (5 octombrie) și Java (6 octombrie). Aceștia vor susține workshop-uri și prezentări, bazate pe experiența lor în companii precum Google, Oracle, Nike, Unilever și Dyson. Speakerii sunt Geertjan Wielenga, Principal Product Manager la ORACLE, Rowan Merewood, Developer Advocate la GOOGLE, Sven Ruppert, Fellow (Head of R&D) la reply și mulți alții.
Phil Hawksworth, Technology Director la R/GA vine pentru a doua oară în România pentru Internet&Mobile World, urmând să susțină o prezentare pe Dev Stage. El declară:
„Comunitatea de tehnologie, în special comunitatea web înflorește în București, fiind deja un număr mare de întâlniri și companii care fac o treabă bună pentru a dezvolta împărtășirea și colaborarea între jucătorii din domeniu. Este unul dintre motivele pentru care R/GA și-a deschis un birou în București.
Sunt foarte entuziasmat să mă întorc la IMWorld din nou în acest an. Evenimentul aduce laolaltă oameni cu experiențe și specialități diferite, dând naștere altfel la conversații foarte interesante și abordări inovative.”
În plus, pe Enterprise Solutions Stage și Digital & E-Commerce Stage, participanții vor asista la prezentări și studii de caz ale liderilor de business români. Temele adresate vor include viitorul comunicării prin internet, soluții de securitate pentru afaceri, folosirea soluțiilor CRM, robotica și inteligență artificială pe Enterprise Solutions Stage, urmând ca topicurile de pe Digital & E-commerce Stage sa fie campanii de markting în timp real, folosirea platformelor online video, impactul ad blockingului, automatizarea sistemelor de marketing și altele. Lista completă a speakerilor și agenda poate fi consultată pe site-ul www.imworld.ro.
Participarea pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziționate în prealabil. Accesul în spațiul expozițional este gratuit, pe baza de preinregistrare, invitația putând fi accesata prin completarea unui chestionar pe site-ul www.imworld.ro. Pachetele speciale de acces pe scene sunt insa limitate, rezervările putând fi făcute tot pe site-ul evenimentului in baza achizitionarii unor pachete speciale.
Partenerul principal este Telekom Romania, iar partenerii de scene sunt: Microsoft, Raiffeisen Bank, MiniCRM, MasterCard.
Sponsorii evenimentului sunt: Xerox, Medialine, Likeit, Luxoft, QuickMobile, M247 Europe, BitDefender, Orange, Syswin Solutions, Avangate, RINF Tech, Viva Telecom, Luxoft Training si Voxility.
Asociații, evenimente și instituții partenere: Advertising Week, ANIS, APDETIC, ARIES, ATIC, BCCBR – Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria – România, BCMA, Camera de Comerț Olandeză în România (NRCC), CIO Council, DCIA, Elite Business Women, GDG București, IAA, ICT Cluster Bulgaria, Innovation Labs, Lumea SEO PPC, Network Marketing Forum, Poland Connectionpoint, RICAP, Romanian Startups, Smart Alliance, Tech Society.
Parteneri media principali: Adevărul, Kiss FM, Comunic.ro.
Parteneri media: Adhugger, Agora, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, Elevate, Forbes, Hotnews, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, SMARK, Tech Café, Trends HRB, Today Software Magazine, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com.